Edukira salto egin
|
Salto egin nabigazioara
Tresna pertsonalak
Egin bazkide
Menua
Bertso Udalekuak
Egunean
Albisteak
Argazkiak
BertsoZalea berripapera
Bertsozale buletina
Agenda
Bertsoaldiak
Bertsolaritza
Zer da bertsoa?
Historia
Bertsozaletasunaren Azterketa Soziologikoa (2015-2018)
Bertsolaritzaren mapa
Kulturartea Mapa
BDB: bertsolaritzaren datu-basea
Bertsolaritzari buruzko irratsaioak
Elkartea
Bertsozale Elkartea
Historia
Antolaketa
Harremanetarako
Lankidetzak
Bazkideak
Lan eskaintzak
Bloga
Txostenak
Herrialdeka
Araba
Bizkaia
Gipuzkoa
Nafarroa
Xiberoa, Lapurdi eta Baxenabarre
Proiektuak
Bertso Udalekuak eta barnetegiak
Txapelketak
Bertsolaritza ikastetxean
Bertsolaritzaren Ikertegia
Feminismoa
Hitzetik Hortzera
Bertso-eskolak
... proiektu guztiak
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017
Hizkuntza aldaketa:
EU
EN
FR
ES
Sarrera
/
Araba
/
artxiboak Araba
/
(03) Irakasleen esku-hartzea
Araba
Albisteak
Aurkezpena
Bertso-saioak
Bertso-eskolak
Proiektuak
Dibulgazioa
Kontaktua
Arabako herri inauterietan bertsotan
×
Info
(03) Irakasleen esku-hartzea
03.01 Bertsolaritza irakasleak saioa gidatu bitartean, tutorea dinamikaren barruan egon da?
BAI
EZ
BATZUETAN
Bertsolaritza irakaslearen eskuhartzea, egokia izan da? (Dinamikaren barruan egon bazara soilik erantzun galdera honi)
03.02 - Dinamikak egoki bideratu ditu; sortutako egoerei erantzun die; ikasleekin harreman ona izan du.
OSO ONDO
NAHIKO ONDO
ESKAS SAMAR
Taldean zure partaidetza, irakasle laguntzaile gisa, egokia izan da? (Dinamika barruan egon bazara soilik erantzun galdera honi)
03.03 - Taldeko dinamikaren barruan egon naiz; taldea dinamizatzen lagundu dut; behaketa lana egin dut.
BAI
EZ
BATZUETAN
Bertsolaritza irakaslearen eta tutorearen elkarlana egokia izan da?
03.04 - Bi irakasleen arteko koordinazioa egokia izan da.
BAI
EZ
BATZUETAN