Edukira salto egin
|
Salto egin nabigazioara
Tresna pertsonalak
Egin bazkide
Menua
Bertso Udalekuak
Egunean
Albisteak
Argazkiak
BertsoZalea berripapera
Bertsozale buletina
Agenda
Bertsoaldiak
Bertsolaritza
Zer da bertsoa?
Historia
Bertsozaletasunaren Azterketa Soziologikoa (2015-2018)
Bertsolaritzaren mapa
Kulturartea Mapa
BDB: bertsolaritzaren datu-basea
Bertsolaritzari buruzko irratsaioak
Elkartea
Bertsozale Elkartea
Historia
Antolaketa
Harremanetarako
Lankidetzak
Bazkideak
Lan eskaintzak
Bloga
Txostenak
Herrialdeka
Araba
Bizkaia
Gipuzkoa
Nafarroa
Xiberoa, Lapurdi eta Baxenabarre
Proiektuak
Bertso Udalekuak eta barnetegiak
Txapelketak
Bertsolaritza ikastetxean
Bertsolaritzaren Ikertegia
Feminismoa
Hitzetik Hortzera
Bertso-eskolak
... proiektu guztiak
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017
Hizkuntza aldaketa:
EU
EN
FR
ES
Sarrera
/
Araba
/
artxiboak Araba
/
(02) Ikasturteko helburuen gauzatze maila
Araba
Albisteak
Aurkezpena
Bertso-saioak
Bertso-eskolak
Proiektuak
Dibulgazioa
Kontaktua
Arabako herri inauterietan bertsotan
×
Info
(02) Ikasturteko helburuen gauzatze maila
A. Gaitasunen dimentsioan, eta, oro har, taldea hartuta, helburuok zein mailatan bete dira?
02.01 - Helburua: Bertsolaritza den kultur adierazpidearekiko oinarrizko ezagutza izatea
10 Gehienezko balioa
9
8
7
6
5
4
3
2
1 Gutxieneko balioa
02.02 - Helburua: Bertsozaletzea eta euskararekiko jarrera positiboa izatea.
10 Gehienezko balioa
9
8
7
6
5
4
3
2
1 Gutxieneko balioa
02.03 - Helburua: Hizkuntza-komunikaziorako konpetentzia garatzea.
10 Gehienezko balioa
9
8
7
6
5
4
3
2
1 Gutxieneko balioa
02.04 - Helburua: Jendaurreko emanaldi bat burutzeko oinarrizko betekizunak ezagutzea eta egoki baliatzea.
10 Gehienezko balioa
9
8
7
6
5
4
3
2
1 Gutxieneko balioa
B. Covidaren harira, egunerokoan baldintza berriak jarri dira ikastetxe guztietan.
02.05 - Egokia iruditu zaizu, baldintza berri horietan, bertsolaritza saioak egokitzeko egin den planteamendua? Ondo uztartu da zuen ikastetxeak hartu duen dinamikarekin?
02.06 - Ikasturte ezohiko honetan, ikasleek zer moduz hartu dute bertsolaritza tartea? Ikasleengan izan duen eraginari dagokienez, aipatzekorik?
C.- Ikastetxeez kanpo, haurrek bertsozaletasunari jarraipenik eman diote, euren inguru hurbilean?
02.07 - Ikastetxez kanpo ikasle hauetakoren batzuk bertso saiorik ikusi dute, edo bertso-eskola edo gisako bertso ekintzaren batean parte hartu dute?
BAI
EZ
EZ DAKIT